κλαφτα

Τρίτη, 17 Μαρτίου 2015

Βιβλία και ταινίες!

Γεια σας!Σήμερα θα κάνουμε μια εισαγωγή σε μια νέα ενότητα στο blog μου.Στις αγορές πλέον θα σας αναφέρω τα βιβλία που αγόρασα,αλλά και τις ταινίες που είδα.Δεν θα γράφω γενικά σχόλια,αλλά αν μου άρεσαν εμένα και αν σας τα προτείνω.Κάτι το οποίο μου αρέσει,μπορεί να μην αρέσει σε σας και αυτό θα ήταν πολύ ωραίο να το συζητάμε.Αυτά τα άρθρα δεν θα σας τα δείχνω συχνά,γιατί αργώ να διαβάσω κάποιο βιβλίο,αλλά αν δω μια ταινία θα έχετε την γνώμη  μου σύντομα.
Βιβλία:Για να επιλέξω κάποιο βιβλίο δεν ακολουθώ κάποιον συγκεκριμένο κανόνα.Αφού επισκεφτώ κάποιο βιβλιοπωλείο ή κατάστημα,περνάω αρκετές ώρες μέσα σε αυτό  βλέποντας πολλά βιβλία και διαβάζοντας την περίληψή τους.Για να αγοράσω κάποιο,προτιμώ να μην έχω διαβάσει για αυτό κριτικές και αν το έχω κάνει θέλω να έχω την δική μου γνώμη.Σε κάποιο βιβλίο μπορεί να μου αρέσει ο τίτλος και να το έχω επιλέξει ή το εξώφυλλό του ή απλά να το συζήτησα μόνο με τις φίλες μου,σαν μια ιδέα.Επίσης,δεν μου αρέσει να αφήνω βιβλία στη μέση,για αυτό αργώ να τα τελειώσω.Βέβαια μου έχει συμβεί τουλάχιστον δυο φορές.Μην σας κάνει εντύπωση,η μια φορά ήταν για τις ''Πενήντα αποχρώσεις του γκρι" και θα σας γράψω κάποια στιγμή τους λόγους.Αντίθετα,ένα βιβλίο που δεν ήθελα να τελειώσει,γιατί μου άρεσε και έμαθα πολλά απο αυτό είναι το "Σαν τα κυνηγημένα αγρίμια",της Ελένης Κεκροπούλου,απο τις εκδόσεις Ωκεανός.Ας μην πούμε άλλα για τα βιβλία τώρα,γιατί θέλω να μοιραστώ μαζί σας πολλά και σύντομα θα έχετε την παρουσίαση μου για κάποια,γιατί έχω διαβάσει πολλά.
Ταινίες.Στην επιλογή μιας ταινίας κάνω οτι και με τα βιβλία.Δεν διαβάζω κριτικές,για να έχω την δική μου γνώμη,σε αυτόν τον τομέα όμως είναι στόχος μου να μην τις διαβάζω.Δεν επιλέγω κάποιο συγκεκριμένο είδος,αλλά βλέπω γενικά ταινίες,ανάλογα με τη διάθεσή μου.Αν θέλω να διασκεδάσω ή να ψυχαγωγηθώ.Έχω μια καλή ταινιοθήκη στο σπίτι,αλλά επισκέπτομαι συχνά τον κινηματογράφο.Οι ταινίες που δεν βλέπω συχνά είναι τα θρίλερ,όχι γιατί δεν μου αρέσουν,αλλά μετά τις σπουδές μου στο μακιγιάζ,στον κινηματογράφο και τη φωτογραφία,μου είναι πολύ εύκολο να καταλάβω πως τα έχουν φτιάξει και μου φαίνονται αστεία.Συχνά βλέπω παιδικές ταινίες και εννοώ της Disney,γιατί με χαλαρώνουν απο την ένταση της καθημερινότητας μου.Σύντομα θα έχετε την παρουσίαση και την γνώμη μου για κάποια ταινία.

Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα που σας παρουσίασα για τα βιβλία και τις ταινίες και θα τα πούμε σύντομα με κάποιο άρθρο για αυτά.Σας ευχαριστώ!Γεια σας!




ΥΓ.Πλέον οι φωτογραφίες και τα κείμενα καλύπτονται νομικά.Προσοχή λοιπόν στις αντιγραφές.Αν θέλετε κάποιο κομμάτι απο το blog μπορείτε να μου το ζητήσετε με ένα μήνυμα!Σας ευχαριστώ και για αυτό!
 

1 σχόλιο:

  1. Facebook: https://www.facebook.com/tzotzo164
    Twitter: https://twitter.com/Tzotzo11
    Pinterest: http://www.pinterest.com/georgiatzwrtzat/
    Instagram: http://instagram.com/tzotzoko/
    Αν χρειάζεστε κάτι μπορείτε να με βρείτε και στις παραπάνω σελίδες!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή