κλαφτα

Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένο μου ημερολόγιο!

Γεια σας!Το ένα άρθρο μετά το άλλο,γιατί έχω τόσα πολλά να σας γράψω και έχω αγωνία.Σήμερα θα σας μιλήσω για πράγματα που μου έχουν συμβεί και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.Αν θυμάμαι καλά,προς το τέλος Νοεμβρίου έκανα το πρώτο μου ταττου.Το συγκεκριμένο σχέδιο το ζητούσα πολύ καιρό.Το έχω συνδέσει με το βόλευ που έπαιζα τότε και με τη μαμά μου.Μπορεί να σας θυμίζει την ομάδα του Παναθηναικού και εδώ είναι που ταιριάζει με το βόλευ,γιατί κάποτε ήταν στόχος μου να μπω στην ομάδα,άσχετα που αργότερα διάλεξα σπουδές.Όσον αφορά τη μαμά μου,απλά μου την θυμίζει και μαζί το συζητούσαμε για να το κάνω κάποια στιγμή.






Γενικά,δεν συμφωνώ με τα πολλά ταττού,σε όλο το σώμα,εκτός αν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος και αν θέλετε να το κάνετε να είστε απολύτα σίγουροι.Επίσης,τόσο καιρό δεν το έκανα,γιατί με τρόμαζαν οτι πονάει πάρα πολύ και οτι είναι και πολύ ακριβό.Πραγματικά,πόνεσα όταν πλησίαζε προς τον αστράγαλο,αλλά δεν ήταν κάτι που με ενόχλησε πραγματικά.Η τιμή του επίσης ήταν πολύ καλή,αν και άξιζε περισσότερα,λόγο απίστευτης καθαριότητας του χώρου και άψογης εξυπηρέτησης.Ήδη σκέφτομαι να κάνω άλλα δυο σημαντικά για μένα ταττού.Όταν τα κάνω θα σας ενημερώσω για αυτα!

Gold class!Αφού τα Χριστούγεννα δεν πήγα πουθενά,αποφάσισα δυο μέρες μετά να πάω να δω την αγαπημένη μου ταινία.Για το Hobbit...λέω!Η συγκερκιμένη προβολή ήταν για μένα μια καινούργια εμπειρία...γιατί έβγαλα εισητήρια και πήγα στην Gold Class.Μια μικρή πολυτέλεια,που σας προτείνω έστω για μια φορά.Στην είσοδο μας περίμεναν ποτά και αφού δώσαμε την παραγγελεία μας μπήκαμε μέσα στην αίθουσα.Καθήσαμε στις κόκκινες πολυθρόνες και ενώ ξεκινούσε η ταινία μας έφεραν οτι είχαμε ζητήσει.
Βέβαια,η βραδία ξεκίνησε με φαγητό στη La Pasteria.Tο μενού που έχει βγάλει έχει πολύ λογικές τιμές και αποτελεί μια οικονομική λύση για έξοδο.Τέτοια μέρη σας τα προτείνω για ειδικές περιπτώσεις,όπως γιορτές,επετείους,γενέθλια κλπ.

Φωτογραφική μηχανή-Κινητό-Υπολογιστής:Η φωτογραφική που πήρα ήταν μέσα σε ένα πακέτο,που είχε ακόμα δυο φακούς,ένα τρίποδο και μια τσάντα μεταφοράς.Μετά απο έρευνα αγοράς σε διάφορα καταστήματα,στο Πλαίσιο βρήκα ολόκληρο το πακέτο και την εγγύηση σε λογική τιμή.Τα σεμινάρια φωτογραφίας που κάνω στη σχολή και οι συζητήσεις με ανθρώπους που ασχολούνται περισσότερο καιρό απο μένα με βοηθούν αρκετά στο να την χρησιμοποιώ σωστά και να την προστατεύω.Οι φωτογραφίες στο blog απο δω και πέρα θα βγαίνουν με αυτή τη φωτογραφική.
Κινητό!Ετοιμαζόμουν για το Iphone 6,όταν το Iphone 4s έγινε κομματάκια.Μετά απο πολύ γκρίνια,ένας φίλος μου έφερε το Mls iqtalk 8.Γκρίνιαξα λίγο ακόμα,αλλά αφού το πήρα στα χέρια μου,με άφησε ικανοποιημένη σε αυτά που ζητούσα.Βέβαια,μετά τη χρήση του Ios βαριέμαι απίστευτα το Android.(Για το κινητό θα σας μιλήσω αναλυτικά σε επόμενο άρθρο!)
 Υπολογιστής!Πάει αρκετός καιρός που το laptop μου δεν φόρτιζε.Λίγο πριν τα Χριστούγεννα περίπου και γι'αυτό είχα σταματήσει να σας γράφω άρθρα.Αφού πήρα το κατάλληλο καλώδιο,του έκανα ένα καθάρισμα εσωτερικά,την επόμενη μέρα πάλι το πήγα πίσω για επισκευή.Αυτή τη φορά είχα κάψει την μνήμη του.Έχασα έτσι όλα τα αρχεία μου και ότι δουλεία είχα κάνει.Όπως παρατηρείτε η επεξεργασία των εικόνων είναι μέτρια προς χάλια,γιατί προσπαθώ να μάθω ένα καινούργιο πρόγραμμα που κατέβασα,οπότε λίγη υπομονή.Αποφάσισα,λοιπόν,να επενδύσω σε έναν σταθερό υπολογιστή,που αντέχει περισσότερο και είναι πιο εύκολο να τον ανανεώσω.Αλλά,μέχρι τότε θα κάνω έρευνα αγοράς και θα δουλεύω με οτι έχω.Μόλις πάρω τον καινούργιο υπολογιστή θα σας ενημερώσω για όσα κάνει.

Για να κλείσω αυτό το άρθρο θα σας δείξω μερικά πράγματα που κάνω στη σχολή.Πάρτυ,εκδρομές,σεμινάρια,αλλά και μαθήματα,επικοινωνία,συνεργασία,τέχνη,δημιουργία,ταλέντο...είναι μόνο μερικές λέξεις που μπορώ να γράψω για τη σχολή που πάω.{www.ashinart.com},αξίζει τον κόπο,ψάξτε το!Σε αυτή την εικόνα βλέπετε μερικά απο τα μαθήματα που παρακολουθώ,όπως ζωγραφική,ψηφιδωτό και κόσμημα!

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο αυτό.Την επόμενη φορά θα σας κάνω το μάθημα μακιγιάζ που σας είχα πει πριν τις γιορτές.Τα λέμε συντομά.Σας ευχαριστώ!Γεια σας!


1 σχόλιο:

  1. Facebook: https://www.facebook.com/tzotzo164
    Twitter: https://twitter.com/Tzotzo11
    Pinterest: http://www.pinterest.com/georgiatzwrtzat/
    Instagram: http://instagram.com/tzotzoko/
    Αν χρειάζεστε κάτι μπορείτε να με βρείτε και στις παραπάνω σελίδες!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή