κλαφτα

Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Αγαπημένο μου ημερολόγιο!

Γεια σας!Μόλις γύρισα απο τις διακοπές μου και θα σας γράψω σήμερα άλλο ένα άρθρο με διάφορα θέματα.Αφού ήταν τα γενέθλια μου θα σας μιλήσω για πράγματα που αγαπώ.
Θα σας γνωρίσω τα δυο πιο όμορφα πράγματα στη ζωή μου!Είναι ο σκύλος μου και η γάτα μου.Ο Λουής και η Νάλα.Τα έχω πάρει και τα δυο απο τη φιλοζωική.Η  Νάλα ήταν η πρώτη που ήρθε σπίτι και λίγους μήνες πριν το καλοκαίρι (φέτος) πήρα και τον Λουής.Βέβαια με την γάτα είμαστε ερωτευμένες,αλλά και οι δυο αγαπάμε τον σκύλο.Δείτε τι "μούτρα" είναι!
Τα επόμενα που με ενδιαφέρουν στην καθημερινότητα μου είναι οι ταινίες,τα βιβλία και τα παιχνίδια για το Play Station.Moυ αρέσει και η μουσική επίσης.Γενικά κάθε καλοκαίρι δεν μου αρέσει να κάθομαι και να λέω "βαριέμαι".Θέλω να έχω μια γεμάτη μέρα με δραστηριότητες που δεν προλαβαίνω να κάνω πάντα το χειμώνα.Έχω διαβάσει αρκετά βιβλία με πολλά θέματα.Φέτος,είπα να διαβάσω κάτι πιο χαλαρό για το καλοκαίρι και πήρα τη σειρά βιβλίων "The Vampire Diaries".Στις ταινίες δεν έχω πρόβλημα με το είδος που θα επιλέξω να δω.Βέβαια οι αγαπημένες μου είναι "Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών" και το "Χόμπιτ".Μπορώ να τις βλέπω συνέχεια χωρίς να με ενοχλεί καθόλου η επανάληψη.
Τέλος,στο Play Station παίζω συνήθως το "Sims" και το "Journey".To δεύτερο παιχνίδι έχει υπέροχα τοπία και γραφικά και είναι κόλλημα για πολλές ώρες.
Τέλος,θα σας μιλήσω και για δυο προϊόντα.Το ένα είναι ένα body splash απο τα H&M,με βανίλια και το άλλο είναι ένα άρωμα,που μυρίζει κεράσι.Το πρώτο το φοράω πάνω απο τα ρούχα στο σπίτι και τις πυτζάμες,γιατί το άρωμά του με ηρεμεί και κοιμάμαι.Το δεύτερο έγινε το αγαπημένο μου άρωμα και το φοράω συνέχεια έξω.Έχει καλή διάρκεια και θα το επιλέξω ξανά.
Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το άρθρο.Τα λέμε σύντομα με άδεια προϊόντα και φωτογραφίες απο τις διακοπές μου.Σας ευχαριστώ!Γεια σας!



1 σχόλιο:

  1. Facebook: https://www.facebook.com/tzotzo164
    Twitter: https://twitter.com/Tzotzo11
    Pinterest: http://www.pinterest.com/georgiatzwrtzat/
    Αν χρειάζεστε κάτι μπορείτε να με βρείτε και στις παραπάνω σελίδες!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή