κλαφτα

Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

Φωτογραφίες για τις ημέρες που πέρασαν!

Γεια σας!Τελικά δεν κρατάω τις υποσχέσεις που σας δίνω για καθημερινή μας επικοινωνία.Σήμερα θα σας δείξω δυο φωτογραφίες με το ίδιο θέμα.Πυροτεχνήματα!Είναι απο τον αγώνα κυπέλλου Παναθηναϊκός-Παοκ,στον οποίο ήμουν μέσα.Ναι καλά διαβάσατε,ήμουν μέσα!Μια ακόμα μεγάλη μου αγάπη και ας απογοητεύω μερικές και μερικούς.Ήταν υπέροχο παιχνίδι και έφυγα απο κει με ένα μεγάλο χτύπημα στο πόδι,οπότε σίγουρα θα μου μείνει αξέχαστο και για αυτόν τον λόγο.Αν και έχω ακόμα να πω πολλά...καλύτερα ας δούμε τις φωτογραφίες!Απο τα πολλά πυροτεχνήματα που έπεσαν εγώ έπιασα αυτά...
και αυτά!
Πως σας φαίνονται? Εγώ απλά τα λατρεύω!Ελπίζω να σας αρέσουν αυτές οι φωτογραφίες.Τα λέμε σύντομα.Σας ευχαριστώ!Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου